Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, ahogy nekem tetszik, nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat."

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss - A szabad akarat határa (Részlet) 18+

2017. március 07. - Vivien Moss

e8ace20549c03703b4f7319a2ca29bd2.jpg

Egy kis vadulás

(BDSM)

Ez  nem az a Cathy, akit az első részben megismertetek. Sokmindenen keresztülment, összetört és elvesztette önmagát. Keresi a kiutat a lelki szenvedésből, érezni akarja a felszabadító fájdalmat.  Bűnösnek érzi magát, és tudat alatt büntetni is akarja. 

"...
-Ez jó neked? –kérdezte Cathy döbbenten a lányt.
-Szerinted ha nem élvezném akkor csinálnám? De őszintén.
-Nem tudom. Ezt valahogy nem értem. Látom, de nem tudom megmagyarázni a józan eszemnek.
-Pedig már a gondolat is tűzbe hoz. Várj. Mutatok egy képet magamról. - Elővette telefonját, és keresgélni kezdett, majd Cathy felé fordította. A képen a fürdőkádban feküdt, mellei köré kötél volt kötve olyan szorosan, hogy csak két guzsba kötött pirosan szenvedő hegyecske látszódott ki. Teste láthatóan kék, zöld és lila nyomokkal volt tarkítva. A kép készítője épp a combján taposott sáros bakancsával. –Én ezt szeretem, és akármennyire hihetetlennek tűnik is, olyannyira, hogy a hétköznapi szex engem nem elégít ki. Ettől viszont megjárom a mennyet és a poklot, az egész testem és lelkem életre kel. Mindenem részt vesz benne, az agyam teljesen kikapcsol, és csak vegetálok, mint egy virág. Csak történnek az események és élem, hogy érzek, illetve érzem, hogy élek. Tudom, hogy ez kell, és fantasztikus élmény.
-Ti így éltek a mindennapokban is?
-Igen, ez a mi kis életformánk. Nem tudnék máshogy létezni. Ez az, amire szükségem van.
-Nehéz ezt elképzelni is, nem hogy megérteni.
-Te Zeddel jöttél ugye?
-Igen, mondhatni.
-Kérd meg, hogy tartson neked egy kis beavató szeánszot.
-Mit?
-Semmi durvát ne képzelj. Csak egy kis kötözés és fenekelés. Hidd el élvezni fogod. Kikapcsol az agy, és a test megbűnhődik. Felszabadító érzés.

A lány kimondta a varázsszavakat. Bűnhődés és felszabadulás. Cathy innentől nem úgy nézett a lányra, mint akit az előbbi percben még nem tudott megérteni. Érezni akarta a szenvedést, és a feloldozást. Megköszönte a beszélgetést és visszament. A nézőtéren pont egy kis fenekeléses bemutatót tartottak, és Cathynek bizseregni kezdett a teste és pezsegni a vére. Nagyon finom előadás volt ez az előbbi kemény világ után. Zedre nézett, akinek láthatóan csorgott a nyála a jelenettől. Látszott rajta, hogy az összes eddigi show közül ez az, ami a leginkább hatott a férfira. Való igaz, egy beszélgetés alkalmával emlitette is, hogy ő nem a durva oldalt képviseli, de egy kis durvulás és mérsékelt fájdalom okozása nagyon fel tudja húzni.

-Na mi van? Viszket a tenyered?
-De még mennyire szivi. Hmmm. Ez az én nagy kedvencem.
-Nem akarod megmutatni rajtam hogy milyen? Úgyis van miért bűnhődnöm.
-Pont ez lebegett a szemeim előtt gondolatban. Hát megengednéd? Lennél a kis játékszerem?
-Csak akkor, ha tiszteletben tartod, hogy ez nem az én pályám, és az, amit ma láttam nagyon túlzás nekem. Csak egy kis kezdő beavatás. De nem a finom világba, ellenben nem is a nagyon durvába. A szúrós tárgyak, az elektroszex és viaszos dolgok nem az én világom, és a gusba kötve a gerendáról lógás sem. A légzéskontroll szóba sem jöhet.
-Az nekem sem. De egy kis finom durvulást imádnék veled.
-Akkor akár mehetünk most is. Hozzád? –Cathyt megbízott a férfiban, és nem gondolta, hogy bármi baja eshetne. Zed az egyedi kis ízlésén kívül nem tűnt furcsábbnak. Rossz szándékúnak meg semmiképp. Amúgy meg jelen lelki állapotában nem is érdekelte, hogy mi van, ha esetleg valami baja történne. Vágyta a fájdalmat, a szenvedést.

Zed nem fogyasztott alkoholt, így az ő autójával mentek. Egy kis elhagyatott ösvényen át vezetett az út. Kietlen terület volt, de mégsem keltett bizalmatlanságot a lányban. Nem is bánta, hogy nem hallja majd a szomszédság.

-Ha szeretnéd töltök valamit inni, de én nem iszok. Csak tiszta fejjel csinálhatom, éreznem kell a teljes kontrollt, hogy meddig mehetek el veled.
-Nem köszönöm. Ittam ma már eleget, csak egy pohár vizet kérek. Örülök, hogy komolyan veszed.
-Ezt csak így lehet. A domoknak akik komolyan veszik magukat mindig a legjózanabban kell tudniuk dönteni, és ebbe nem fér bele a bódult gátlástalan állapot. Még egy kérdés. Bár az este nem a szexualitásról szólt, és az ilyen partik inkább a szexen kívüli BDSM-et mutatják be nekem összekapcsolódik a kettő, és boldog lennék, ha ezen a téren is játszhatnék veled.
-Ennek nincs akadálya.
-Nagyszerű. Még egyszer felhívom a figyelmedet, hogy ha szeretnéd akkor most hazaviszlek.
-Nem maradni szeretnék, tanulni és tapasztalni.
-Rendben. Ha a határodon játszok akkor jelezd a „sárga” szóval. Ha azonnal hagyjam abba akkor „piros”. Megértetted? Pont mint a jelzőlámpák.
-Akkor zöld. –Próbált esetlenül poénkodni a lány.
-Ez nem vicc. Ez komoly. A menekülő szavak és megfelelő használatuk nagyon fontos. Ha nem mondod a sárgát akkor nem tudom, hogy a határodon vagyok, és akkor könnyen túlléphetem anélkül, hogy akarnám. Ne feledd, a sírás és a kiabálás normális, az nem fog leállítani. Fel fog izgatni mégjobban és akár még durvább reakciót vált majd ki. Ha le akarsz állítani akkor a szavakat használd. Akkor most menj és zuhanyozz le. Amikor kijössz már nem leszek kedves veled. Megértetted? Még mindig maradni akarsz?
-Igen.

Cathy elment és lezuhanyzott. Hosszan időzött a forró víz alatt. Felkészült testileg és lelkileg. Megtörölközött, majd a textilt maga köré tekerve kiment.

-Vedd le a törölközőt és térdelj le.
-Jó.
-Nincs olyan, hogy jó, és nem mondtam, hogy szólhatsz. Az egyetlen, ami a szádat elhagyhatja az, hogy „Igen Uram”. Értve vagyok?
-Igen.
-Igen mi?
-Igen Uram.

Zed csipkekendőt vett le a komódról és a lány szemére helyezte.

-Látsz?
-Nem Uram.
-Helyes. Jó kislány. Akkor most nyúlj magadhoz. ..."

A bejegyzés trackback címe:

https://vivienmoss.blog.hu/api/trackback/id/tr5912320451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása