Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, ahogy nekem tetszik, nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat."

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss egyperces - A kávézóban

2016. november 03. - Vivien Moss

Egy kávézóban ülök

Egy kávézóban ülök. Előttem a laptop meg a hafotolia_66858940_s.jpgtáridős munka. Lehetetlen, hogy időre leadjam. Elkalandozok, és szemem sarkából meglátok egy hideg kékesszürke szempárt. Gyorsan elfordítom a tekintetem. A munkára kell koncentrálnom. Ez megy is, nyugtázom büszkén kemény akaraterőmet, de az a kisördög csak ott lapul bennem. Visszanézek. Állja a tekintetem, de vajon meddig? Bizsergést érzek, és egész testemben megremegek. Visszapillantok a laptopomra és lecsukom. Tudom, hogy  máshol járok. Odalép hozzám.

-Gyönyörűek a szemeid. Ha megengeded...
-Persze, úgyis pont befejeztem a munkámat. –felelem rekedtes hangon.

Beszélgetünk körülbelül 10 percig. Mindketten arra vágyunk, hogy valami meghittebb helyen legyünk. Ismét egymás szemébe réved tekintetünk és szavak nélkül is értjük egymást. Érezni a feszültséget, a vibrálást.

-Itt lakok a közelben. Megihatunk valamit nálam is. –töri meg ő a csendet.

 A liftig bírjuk, nekinyom a falának. Keményen a hajamba markol, és hevesen megcsókol. Visszacsókolom, és kezemmel a pólója alá nyúlok. Kidolgozott testének domborulatait élvezem, körmeimet finoman a bőrébe mélyeszem. Nem tiltakozik, még vadabb lesz tőle. Nyílik a liftajtó és a kulccsal ügyetlenkedik. Légzése elárulja soha nem utálta még ennyire, hogy zárva van a lakás. Bejutottunk. Az egyik falról a másikra csapódunk, mint valami eltévedt biliárdgolyó. Aranyos kis lakás. Tiszta és rendezett, de mindent összeborogatunk, mire a hálószobáig eljutunk. Eltört egy váza is, de egyikünk sem bánja. Az ágyra lök és cipőstől tépi le rólam a nadrágot, és a sajátját is ugyanolyan hévvel rúgja le magáról.

Megcsókol, és megint beletúr a hajamba. Határozott, kemény kézzel érint meg, megint remegek. Hajam szorításán engedve a lábam közé nyúl és izgat. Felnyögök és izmait markolom. Elenged és az éjjeliszekrényhez lép, elővesz egy óvszert, és fogával széttépve a csomagolást a farkára helyezi azt. Megfordít, rácsap a popómra és magára húz. Ismét felnyögök, majd légzésem egyre zihálóbbá válik. Közel vagyok az élvezethez. Érzi, és még vadabbul csinálja. Felsikítok az élvezettől, ami feltüzeli. Az ágy szélére helyezkedik és magára ültet. Szemben vagyunk, mélyen egymás szemébe nézünk. Izzadt testünk összesimul és vállát szorítom újabb hangos élvezetem váratlan pillanatában.  Feláll, de az ölében vagyok még, a farka pedig bennem. Lök rajtam párat és az ágyra fektet. A hátamon vagyok. Megízleli forró rejtekem, és nyelve tapasztalt odaadással kalandozik lábaim között. Ismét remegek, de most máshogy. Gyakorlott keze belémnyúl közben, és kiköveteli újabb orgazmusom. Viszonozni akarom. Feltérdelek és leveszem az óvszert kéjtől duzzadó kemény férfiasságáról. A számba veszem és a torkomig engedem. Légzéséről tudom, hogy tetszik neki. Egyik kezemmel rásegítek, másikkal simogatom combját. Felnézek rá, hogy lássa odaadó tekintetem, miközben őt kényeztetem. Kérdőn néz rám, hogy meddig mehet. Nem korlátozom, csak bólintok egyetértőn. Most ő remeg, felnyög és elélvez a számban. Lenyelem, majd még egy kicsit levezetem kéjét, forró számnak gyenge ölelésével.

Elköszönünk, nem cserélünk számot. Bár ha mégegyszer összefutunk valószínű megismételjük. Egyikünk sem bánja.

Picsába a határidős munkával. Ez egy kurva jó kefélés volt. –nyugtázom magamban elismerőn.

Remélem tetszett... Olvastad már könyvemet A szabad akarat játékát? :)
Sokan csak úgy emlegetik "a swingerkönyv", és hát igen, tabuk nincsenek benne, az tuti.

(Ez a történet eredetileg egy kedves barátnőm, Gabriella blogjára íródott Szex Imádók Klubja Facebook rovatába, valóban egy kávézóban ülve. Ha már olvastad sorry, de lesz fent új is, látogass vissza.)

A bejegyzés trackback címe:

https://vivienmoss.blog.hu/api/trackback/id/tr2211927023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása