Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, ahogy nekem tetszik, nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat."

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss vagyok, csak egy Nő...

2019. február 18. - Vivien Moss
ke_pernyo_foto_2019-02-18_21_05_56.pngNyílt levél Vivien Mosstól
Igen tisztelt Vezetés!
 
Vivien Moss vagyok, íróNŐ.
Nem politikus, nem gazdag, nem demagóg, nem fölényes, nem nagycsaládos és nem teljesíti be a női princípiumot.
 
Vivien Moss vagyok és nem politizálok, de mindenkor szót emelek az előítéletek ellen.
 
Vivien Moss vagyok és nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy a nőket tárgynak nézve feléjük demagóg és irreális elvárásokat támasztva előítéletek kereszttüzével bélyegezzék meg azokat, akik nem dőlnek be az ostoba és hazug ajánlatoknak.
 
Vivien Moss vagyok, 37 éves és egygyermekes anya. Nem szülök több gyereket, mert így is teljes az életem.
 
Vivien Moss vagyok, és nem szülök több gyereket, mert akkor a karrierem összeomlana. Igen, fontos a karrierem, mert egyedül tartom fent magunkat. Nem csak azért fontos a munkám, mert kell a pénz, boldoggá tesz a munka, hogy akkor is fontosnak érezhetem majd magam, ha a gyermekem már önálló útra lelt.
 
Vivien Moss vagyok, és nem szülök több gyereket, mert nem érdekel sem a CSOK, sem a hitellehetőség, ami örökre eladósít. Nem akarok ördögi körbe kerülni és nem vagyok olyan naiv, aki elhiszi, hogy ez majd megoldja az életét.
 
Vivien Moss vagyok, és nem szülök több gyereket, mert hiszek benne, hogy a nő sokkal több, mint amennyit a méhe ér, az értékét nem az általa megszült gyerekek számában kell mérni.
 
Vivien Moss vagyok és nem szülök több gyereket, mert hiszek benne, hogy nem ez az én utam. Gyereket nevelek, dolgozok, és próbálom úgy élni és megélni az életem, hogy elmondhassam, hogy kiteljesedtem és boldog vagyok.
 
Vivien Moss vagyok, és nem szülök több gyereket, mert túl vagyok már egy váláson, és tudom, hogy ha szülök, akkor is a gyermeket magamnak vállalom. A mai világban, ahol a házasságok több, mint a fele válással végződik vajon mi vár azokra a nőkre akik az anyaságot kizárólagos életcéljukként választják? Elárulom. A statisztikák szerint a fele összeomlik, és esélye sem lesz, hogy tisztességesen felnevelje azokat, akiknek életet adott. Örül majd , ha egy két gyerekkel a víz felszinén tud majd maradni.
 
Hiszek egy Magyarországban, ahol az emberek őszinték és ahol az emberek még szabadok!
 
Hiszem, hogy létezik az a Magyarország, ahol az egyik ember tiszteli a másikat és nem akarom elfogadni, hogy ez már egy más világ!
 
Hiszek a magyar nőkben, és igen, létezünk még mi Nők, akik büszkék és boldogok! Akiket nem lehet megtörni, sem csalfa ígéretekkel megtéveszteni. Akik hisznek egy szabad országban és a szabad akaratban. Akik hiszik, hogy van értékünk, akik csendben teszik a dolgunkat.
 
Hiszek abban a magyar nőben is, aki önmagáért szül három-négy gyereket, mert valóban erre vágyik és nem azért, mert ez a kiút a pénztelenségből.
 
Vivien Moss vagyok, 37 éves egygyermekes anya, nő, aki hisz önmagában, az erejében, a hitében, és egy országban, ahol annyit ér, mint bárki más nemtől, politikai hovatartozástól és anyagi lehetőségeitől függetlenül, csak úgy mint bármelyik ember. Csak úgy, mint te.

A bejegyzés trackback címe:

https://vivienmoss.blog.hu/api/trackback/id/tr3214634916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása