Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Egy életem van. Úgy szeretném alakítani a sorsom, ahogy nekem tetszik, nem pedig úgy, ahogy elvárják tőlem. Meg akarom élni az életem minden apró pillanatát, a lehetőségeimet, a fiatalságomat, de legfőképpen a szabadságomat."

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss A szabad akarat játéka

Vivien Moss vagyok

2016. november 03. - Vivien Moss

Vivien Moss vagyok, és én írtam "A szabad akarat játéka" című könyvet, ami egy kis - oly régóta vágyott- nyugalommal és egy pohár borral szenzációs párosítás, hogy a szürke hétköznapokból kitörve egy igazán nem mindennapi világban találd magad. Itt nem ezt szeretném reklámozni, hanem a női szexualitásról fogok írni nektek.

Most kezdem ezt a blogot, remélem tetszeni fog. 
Szeretnél képbe kerülni miről is? Ajánlom olvasd el a könyvemet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vivienmoss.blog.hu/api/trackback/id/tr2611926859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bed Ina 2016.11.03. 13:06:05

Szuper könyv, nem lehetett letenni.....

Vircsike70 2016.11.03. 13:58:58

Imádom az írásaid! :-)

Gabriella Vízi 2016.11.03. 14:10:20

Szuper könyvet írtál! Alig tudtam letenni! Elgondolkodtató és élménydús! Lesz folytatás?

Vivien Moss 2016.11.03. 14:12:53

@Gabriella Vízi: Nagyon köszönöm, igen remélem lesz folytatása. :) Fejben megvan, talán nem is olyan sokára könyvben is.
süti beállítások módosítása